پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

پاسخ عکس از زانو – پرسش ۲۲۴۱

• تصویر کاربر ابراهیم سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۲۶ زانو
    با سلام و احترام
    زانوی مادرم که ۷۷ سال دارند درد میکرد پیش پزشکی بردیم که دستور عکس و … دادند که پاسخ رو خدمتون ارسال میکنم. پزشک میگن باید عمل بشه ولی به دلیل کهولت سن و شرایط بعد عمل و … هم ما هم خودشون میترسند. لطفاراهنمایی بفرمایید. متشکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( ۵ سال پیش)

اگه درد شديد دارند بايد تعويض مفصل انجام بدن و سن ايشون براى تعويض مفصل كاملا مناسبه مگر اين كه مشكل جسمى جدى مثل نارسايى قلبى شديد داشته باشند كه نشه عملشون كرد

با احترام

2. تصویر کاربر دکتر رضا نادری دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( ۵ سال پیش)

با احترام

3. تصویر کاربر ابراهیم سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷( ۵ سال پیش)
      خیلی ممنونم که پاسخ دادید آقای دکتر درد ندارند ولی راه رفتن براشون سخت شده و بخاطر دوره نقاهت بعد عمل و … چون تنها زندگی میکنند نگرانند. با دارو و …. نمیشه درمان کرد؟
    4. تصویر کاربر دکتر رضا نادری سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷( ۵ سال پیش)

لطفا تصوير عكساشون رو ارسال بفرماييد

در ضمن مصرف طولانى و روزمره دارو از هر جراحى خطرناكتره