پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

قرمزی و تورم کف پا در بیمار دیابتی – پرسش ۱۸۸۶

• تصویر کاربر خانم سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۲ مچ پا و پا
    به نام خدا
    با سلام مجدد
    آقای دکتر ، در ابتدا از بابت پاسخ دهی سریع شما بی نهایت سپاسگزارم.
    ممنون خواهم شد تا با توجه به تعطیلات پیش رو در کشور و عدم حضور برخی از همکاران تا روز شنبه بنده را در موارد زیر نیز راهنمایی فرمایید :
    ۱ . با توجه به تصویر MRI ارسالی ، به نظر شما علت و عنوان بیماری چیست ؟ ( قطعا فرمایش شما در رابطه با معاینه حضوری درباره تشخیص دقیق مشکل دارای اهمیت ویژه می باشد . )
    ۲ . با توجه به تصویر ارسالی اولویت شما در رابطه با مراجعه به پزشکان ، همکاران ارتوپد می باشد یا عفونی ؟
    ۳ . آیا می توان با توجه به سابقه دیابت ایشان تا روز شنبه صبر نمود یا لازم است حتما به اورژانس یکی از بیمارستان ها جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری مراجعه نمود ؟
    ۴ . مصرف کپسول های معرفی شده در رابطه با درمان بیماری ادامه یابد یا خیر؟
    در پایان مجددا از دقت نظر شما سپاسگزار هستم.
    موفق باشید .
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷( ۵ سال پیش)

تمايز بين شاركو در مراحل اول و عفونت مشكله

براى احتياط بهتره پاشون رو روى زمين نگذارن تا وزن روش نيفته و آنتى بيوتيك رو ادامه بدن