پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

درد شدید در مچ دست – پرسش ۲۶۱۵

• تصویر کاربر محمد جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۵۸ تعویض مفصل
    جناب دکتر مچ دستم ۴ بار مورد جراحی قرار گرفته.و بعد از گذشت ۱۲ سال روز به روز شرایط مچ بدتر شده.
    بهترین ارتوپدها رو رفتم و نظر کلیشون جراحی مجدد هست ولی هیچ کدوم حاضر به جراحی نیستن.
    مشکلات الان دستم:
    تخریب شدیدtfcc و لیگامان هاDRUJو از بین رفتن کامل استخوان styloid و ناپایداری استخوان اولنا در حدی که در روتیشن محدودیت ایجاد کرده.نبود تاندون در مچ دست.
    احساس برق گرفتگی در دو انگشت کوچک و حلقه و هم همچنین در شصت و اشاره.کم شدن قدرت مشت کردنم.سردی سر انگشتام.لرزش در هنگام مشت کردن.درد به صورت رشته ای از وسط مچم شروع میشه و مثل ضربان جابجا میشه.
    دکتر شوکت الله مهاجرزاده گفتن که باید بخاطر ناپایداری عمل بشه ولی بخاطر سوراخ بودن tfc هیچ راهی نداره و درد دستت احتمال زیاد بخاطر عصب مدیان هست که احتمال زیاد چسبندگی بوجود اورده.
    چند جاهم گفتن باید عضو مصنوعی بذاری.
    خیلی ممنون که وقت با ارزشتون رو صرف خوندن مشکلات بنده کردین.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸( ۴ سال پیش)

بهترين راهى كه به نظرم مى رسه اينه كه به آقاى دكتر نجد در بيمارستان شفا يحيائيان مراجعه كنيد

با احترام