پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

جراحی و توانبخشی بعدازجراحی رباط و منیسک – پرسش ۴۴۰۸

• تصویر کاربر میثم پنجشنبه ۵ تیر ۹۹( ۳ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۹ رباط صلیبی
    باسلام و عرض ادب
    دکتر پیرو سوالات قبل بنده برج ۱۰ پارسال جراحی رباط صلیبی و منیسک(طبق گفته پزشکم دورتادورمنیسک هام و دوختن)داشتم و بعد از۵۰ روز به علت خم نشدن زانو بیشتراز ۹۰ درجه برج ۱۲ زیربیهوشی خمش کردن….بعدازخم شدن دردهام خیلی زیاد شد صاف شدن زانوم هم بدترشد ولی تاالان حدود ۳۵ جلسه فیزیوتراپی رفتم و کیسه روی زانوم میزارم…..دردام کمتر شده زانومم صاف تر شده ولی یکم که بهش تو تمرینات و فیزیوتراپی فشارمیاد دوباره درد میگیره و هم صاف نمیشه و هم خم نمیشه.دکترم میگه باید صبرداشته باشی و تمریناتو کم کم ادامه بدی تادرد خورد خورد ازبین بره….میگه نیازی به جراحی مجدد نداری و فقط باگذرزمان حل میشه….میخواستم نظرتون و بگید.
    دکتر اینم گفته که مفصلت کمی آسیب دیده بوده و به همین دلیل ریکاوری کمی طولانی شده
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری پنجشنبه ۵ تیر ۹۹( ۳ سال پیش)

به هر حال صحبت دكترتون كه عملتون كردن و داخل مفصل رو ديدن از نظر من درست تر هست

بدون تنش و با آرامش به تمرينات ادامه بدين.سعى كنيد شدت و مقدار تمرين رو به تدريج و بدون درد و ترس  زياد كنيد