پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

عفونت ساق پا – پرسش ۲۴۵۸

• تصویر کاربر Samir جمعه ۱۶ فروردین ۹۸( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۰۶۸ مچ پا و پا
    با سلام ،آقایی ۴۰ ساله ساق پا اش عفونت کرده و ازش آب خارج میشه و بوی بدی از ناحیه متصاعد میشه و درد و دل و لرز داره یکسال قبل ورم میکرد و رنگ پوست تیره شده بود که دکترای بیمارستان رازی گفتن احتمال گرفتگی عروق هست اون موقع وزن زیادی داشت و مراکز ی که عکس رنگی عروق میگرفتن امکان تصویر برداری از اینکه کدام عروق گرفتگی داره را نداشتن و خودش با توجه به درآمد کم، از ترس هزینه های بالا به سمت طب سنتی و زالو درمانی رفت که فایده نداشت و حالا الان که به عفونت رسیده نمیدونیم به چه متخصصی باید برای درمان مراجعه کنیم یا چه بیمارستانی پوست ؟ ارتوپدی ؟ داخلی ؟ و کلا روند درمانش چیه ؟ بابت لطفی که برای راهنمایی دارید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( ۵ سال پیش)

مساله بسيار جديست

بايد تيم متشكل از ارتوپد و متخصص عفونى ايشون رو درمان كنن

با احترام

2. تصویر کاربر Samir چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( ۵ سال پیش)
      سلام ممنون از پاسخگویی سریع شما ؛ آقا دکتر لطف می کنید دکتر متخصص عفونی یا درمانگاه مشخصی به ما معرفی بفرمائید که امروز فردا یا شنبه مراجعه کنیم ؟
      با سپاس و احترام
    3. تصویر کاربر Samir چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( ۵ سال پیش)
      درود فراوان و تشکر از پاسخگویی سریع شما ؛ آقای دکتر امکانش هست به ما بیمارستان یا درمانگاه یا پزشک مشخصی معرفی بفرمائید که در اسرع وقت برای درمان مراجعه کنیم ؟ با تقدیم احترام
    4. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۱۶ فروردین ۹۸( ۵ سال پیش)