پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

درد ساق پا ۱۰ سانت بالاتر زا مچ پا – پرسش ۱۴۶۲

• تصویر کاربر یوسف سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۶ مچ پا و پا
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( ۵ سال پیش)
      باید معاینه بشین
      بفرمایید ایا کف پاهاتون صاف نیست یا زانوی پرانتزی ندارید؟
      احتمالا علتش کشش بیش از حد عضلات به استخوان ساق هست که ما بهش shin splint یا stress reaction می گیم و با اسکن هسته ای استخوان یا ام آر آی با کیفیت تشخیص داده می شه
      معمولا درمانش با فیزیوتراپی و تمرینات کششی هست و مدتی سبک کردن تمرینات و گرم کردن خوب قبل از بازی و تمرینات کششو و ماساژ بعد از بازی و گاه استفاده از کفی های مناسب
      مکمل های گران کاملا بی فایده هستن
      با احترام