پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

تورم پا – پرسش ۴۶۴۳

  • تصویر کاربر امیری یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹( ۱ ماه پیش) مچ پا و پا
    باسلام خدمت شما پزشک گرامی. همسر من ۴۸ سال سن داره و ۲۰ سال هم هست که صرع داره. دوتا و نصفی دپاکین ۵۰۰ خارجی و لاموتریژین ۱۰۰ و کلونازپام ۱ مصرف می کرد که اخیرا دپاکین خارجی گرون شد و ناچارشدم از ایرانی اون (البته با مشورت پزشک) استفاده کنم. دوسالی هست که در حرکت کردن مشکل داشته و موقع بردن دستشوئی زیربغلش رو میگرفتم و اهسته اهسته میتونست حرکت کنه ولی از وقتی که دپاکین خارجی رو به ایرانی تغییر دادم کاملا در حرکت ناتوان شده. البته در این مورد بایستی با متخصص مغزواعصاب مشورت کنم ولی مشکل اصلی اون اینه که زخم بستر زده و شبها ناچارم رو شکم بخوابونمش و دوتا پاهاش ورم میکنه، میخواستم بپرسم علت این تورم چیه؟ آیا می تونم از قرصهای ضدالتهاب استفاده کنم یا نه؟ممنون و سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹( ۱ ماه پیش)

      درود

      علت تورم به احتمال زياد بى حركتى هست و با ماساژ و فيزيوتراپى كم مى شه ولى بايد بقيه مسايل مثل كليه و تيروييد و قلب رو هم در نظر داشت

      با احترام