منو

آسیب دیدگی پا و مچ پا برای بازیکنان فوتبال

تشخیص صحیح شکستگی مچ پا در فوتبال کلید درمان و بازیابی سریع است. فوتبال یکی از فیزیکی ترین ورزش هاى موجود است. بنابراین، خطر آسیب دیدگی بالا است به خصوص آسيب پا و مچ پا در آسیب های عضلانی اسکلتی ديگر شايع تر است. بازیکنان فوتبال و سایر ورزشکاران بايد به يک متخصص طب ورزشی يا مرکز ارتوپدى حرفه اى مراجعه کنند .

بازیکنان در هر سنى آسیب پذیر هستند. طبق گزارش مجله ارتوپدی آمریکا، در کالج فوتبال، آسیب دیدگی های پا و مچ پا بیش از ۷۰ درصد از بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد. این نوع آسیب دیدگی ها قطعا در بین بازیکنان جوان نیز رايج هستند. در اینجا يک ليست از برخی از آسیب دیدگی پا و مچ پا که بازیکنان فوتبال از آن ها رنج می برند تهيه شده است:

پیچ خوردگی مچ پا در فوتبال

پيچ خوردگى شایع ترین آسیب دیدگی مچ پا است. این اتفاق زمانى می افتد که یک یا چند رباط در اطراف مفصل مچ پا کشیده یا پاره شوند. علائم آن عبارتند از: درد، کبودی، سفتی، اشکال در راه رفتن و تورم . نادیده گرفتن پيچ خوردگى می تواند منجر به بی ثباتی دراز مدت مچ پا شود. اکثر پيچ خوردگى ها با استراحت، یخ، فشرده سازی و بالا گذاشتن پا، فیزیوتراپی و داروها درمان می شوند. هنگامی که کشش جدی تر باشد، ممکن است جراحی انجام شود.

پیچ خوردگی مچ پا

درد پاشنه (خار پاشنه)

این آسیب دیدگی خار پاشنه زمانی رخ می دهد که غشاى پاشنه،  بافتی که از پاشنه پا به انگشتان پا گسترش می یابد، ملتهب می شود. این وضعيت به طور معمول نتیجه ى کف پای تخت، قوس عميق کف پا و یا برخی شرايط دیگر است. هم چنين می تواند ناشى از استفاده ى بیش از حد و یا صرف زمان زیادی در سطوح سخت و صاف در کفش هایی باشد که از پشتیبانی مناسب برخوردار نیستند. علائم شامل تورم و درد در قسمت پایین پاشنه پا یا قوس پا است. درمان شامل کشش، یخ، استراحت، کفش با حمایت کافی، داروها، فیزیوتراپی و يا تزریق درمانی است. در موارد نادر، جراحی ممکن است ضروری باشد.

خار پاشنه یا فاشئیت پلانتار

شکستگی مچ پا در فوتبال

شکستگی به ترک برداشتن به طور کامل یا به طور جزئی استخوان است. شکستگی مچ پا در فوتبال معمولا نتیجه چرخش مچ پا به داخل یا بیرون است. اغلب شکستگی با پيچ خوردگى اشتباه گرفته مى شود . درمان شکستگی و پيچ خوردگى متفاوت است بنابراین تشخيص سريع بسيار مهم است.

علائم آن شامل درد (که می تواند از مچ پا تا زانو گسترش یابد)، تورم شدید، کبودی و زخم مى باشد.  گاهی اوقات استخوان از طریق پوست به بيرون نفوذ می کند. ممکن است قادر به راه رفتن نباشيد، اما اگر قادر به راه رفتن بوديد،  فرض نکنید که مچ پاى  شما نشکسته است. درمان شامل استراحت، يخ، فشرده سازى، بالا گذاشتن پا،  آتل، گچ و جراحی و آرتروسکوپی است.

عکس بدترین شکستگی های پا در فوتبال

انگشت چمنى

این آسیب دیدگی برای ورزشکارانى که روى چمن مصنوعی فوتبال بازی می کنند، رایج است و به همين دليل انگشت چمنى نام دارد. این اتفاق  زمانى می افتد که رباط ها در اطراف انگشت بزرگ پا پيچ مى خورند. انگشت شست پا فشرده مى شود و یا به طور مداوم با دويدن يا پريدن آسيب مى بيند.

علائم انگشت چمنی شامل درد، تورم و حرکات محدود مفصل است. معمولا با استراحت، يخ، فشرده سازى، بالا گذاشتن پا و کفش مناسب حل می شود. گزينه ى جراحی نادر است اما ممکن است در موارد شدید توصیه شود.

 

علت و درمان درد مچ پا

التهاب تاندون آشيل

این وضعيت ،التهاب تاندون آشیل، گروهی از بافت ها است که عضله ساق را به استخوان پاشنه وصل می کند، است. این وضعيت معمولا یک مشکل طولانی مدت نیست. با این حال، اگر درست تشخيص داده نشود، می تواند به پارگى تاندون آشیل منجر شود. اين وضعيت معمولا ناشی از استفاده ى بیش از حد از آن است. علائم شامل درد و بى حسى است. گزینه های درمان عبارتند از: یخ، آتل، چکمه های پیاده روی مناسب ، دارو و فیزیوتراپی. اگر این تلاش ها بی اثر باشند، جراحی ممکن است جواب دهد.

پارگی تاندون آشیل

شکستگی استخوان هاى متاتارس پا

پا شامل پنج استخوان متاتارس است که از مچ پا تا انگشتان پا ادامه دارد. اين استخوان ها شکننده هستند و به راحتی آسیب مى بينند .آسيب پنجمین متاتارس شايع تر است . درمان شامل استراحت، عصا، صندلی چرخدار، آتل و جراحی است.

آیا می دانید پیچ ​​خوردگی مچ پا و شکستگی مچ پا در فوتبال جوانان چقدر رایج است؟ محققان تخمین زدند که ۱۶تا۲۹٪ از کل آسیب های فوتبال را پیچ ​​خوردگی مچ پا تشکیل می دهند و این یکی از رایج ترین آسیب ها در فوتبال است.

اولین قدم برای بهبودی از رگ به رگ شدن مچ پا و تقویت مچ پا در فوتبال، همیشه استراحت بوده است. پزشکان استفاده یخ و فشرده سازی را برای بهبودی و کاهش التهاب توصیه می کنند.

تقویت مچ پا در فوتبال

۳ تمرین برتر توان بخشی برای بازیکنان فوتبال

  1. تمرین دوچرخه (تحمل وزن جزئی)

در این مرحله، شما می خواهید قدرت را در ساق پا و عضلات حفظ کنید در حالی که گردش خون سالم در مچ پا را تقویت می کنید. در حالی که روی دوچرخه فقط وزن جزئی تحمل مفصل مچ پا است.

  1. بالانس تک پا (تحمل وزن کامل)

هنگامی که درد کاهش یافت و روند بهبودی به خوبی آغاز شد، می توانید رباط های آسیب دیده را با قرار دادن مچ پا تحت نیروهای کامل تحمل وزن، تحت فشار قرار دهید.

  1. تحمل وزن در حالت ۳۶۰ (تحمل كامل وزن)

تقویت مچ پا و ایجاد حس مالکیت از طریق حرکات کنترل شده در چند جهت روی چمن.

مفاصل و عضلات مچ پا هر روز دچار فرسایش و پارگی زیادی می شوند که می تواند به مرور زمان آسیب ببیند. ضعف مچ پا می تواند تعادل شما را تحت تأثیر قرار داده و خطر پیچ خوردگی را افزایش دهد ، که منجر به بی ثباتی مزمن می شود.

تقویت مچ پا ضعیف با تمرینات زیر ممکن است ثبات شما را بهبود بخشد ، درد را تسکین دهد و به شما کمک کند از آسیب دیدگی بیشتر جلوگیری کنید.

علت پیچ خوردگی مچ پا در فوتبال

برخی از علائم عبارت اند از:
  • حرکات سریع مانند شوت زدن توپ
  • افتادن در چاله های زمین فوتبال
  • رگ به رگ شدن مچ پا در دویدن

بعضی از ورزشکاران فکر می کنند که بازى با درد نشانه ای از قدرت است . اما این موارد به ندرت اتفاق می افتد، به ویژه هنگامی که شما مصدوم شده ايد و یا درد شدید یا طولانی مدت را تجربه می کنید. نادیده گرفتن درد یا بازی کردن با درد اغلب منجر به آسیب جدی ترى می شود.

دکتر غلامرضا نادری متخصص ارتوپدی، آرتروسکوپی، آرتروپلاستی و فلوشیپ جراحی مچ پا در تهران

فهرست مطالب
  • تصویر کاربر خسرو شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 75 مشاهده پرسش
    سلام شب بخیر دکتر جان دست پسرم ده ساله هست 5ماه پیش دستش شکست و پلاتین برای دستش گذاشتند دوتا پلاتین کارگذاشتن هردولوله دستش آیا ورزش ضرر ندارد دمبل دوکیلو می زند این کار اشتباه نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      دمبل مشکلی نداره ولی ورزش تماسی نباید انجام بده

  • تصویر کاربر حسن شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 87 مشاهده پرسش
    من سه ماه پیش عمل acl و ترمیم مینیسک زانو داشتم حالا ام ای ار جدید گرفتم میشه وضیعتم رو بررسی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      اول این که نمی دونم چرا باید 3 ماه بعد عمل ام آر آی می کردین 

      دوم این که بررسی وضع شما نیاز به معاینه داره تا تصویربرداری

    2. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      اول این که نمی دونم چرا باید 3 ماه بعد عمل ام آر آی می کردین 

      دوم این که بررسی وضع شما نیاز به معاینه داره تا تصویربرداری

      ظاهرا منیسک و رباط بازسازی شده پاره گزارش شدن

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فتانه شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 76 مشاهده پرسش
    سلام ۴۸ سال سن دارم دو هفته ای هست که در ناحیه پشت پاشنه پای راستم احساس درد میکنم و صبحها هنگام شروع راه رفتن درد میگیره وقتی دستم رو روی همان نقطه فشار میدم درد میگیره علت چیست با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      التهاب در محل اتصال تاندون آشیل به پاشنه

  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 83 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من مدت ۳ ماه هست که موقع ورزش سنگین مثل فوتسال درد شدیدی در قسمت کشاله ران هایم تا زیر بیضه ها و روی آلت تناسلی تا حدود زیر نافم احساس میکنم طوری که وقتی فوتسال بازی می‌کنم و میخام مثلا یک حرکت سریع انجام بدم حس میکنم اون قسمتی را که گفتم اصلا با من همکاری و همیاری نمیکنه طوری که دوست دارم به سمت توپ بدم ولی توانش را ندارم این حس را هم در بازوی دست راستم هم دارم‌ هرچند این درد بعد از چند روز خوب میشه و فقط موقع بازی این درد سراغم می‌آید من مذکر هستم و ۳۲ ساله ام ممنون میشم جواب بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      از نظر فتق ورزشی باید معاینه بشین . اگه لازم شد ام آر آی هم انجام بدین

  • تصویر کاربر صحرا شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 123 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من دچار شکستگی مچ پا شده بودم توسط شما معاینه شدم فرمودید که استخوان خرد در مچ پای من هست باید هم ارتروسکوپی کنم هم جراحی باز انجام بدم اما به دلایلی نتونستم جراحی رو انجام بدم آقای دکتر توحید صفایی معاینه کردن تا داخل بیمارستان بتونم جراحی کنم ایشون هم ارتروسکوپی پیشنهاد دادن هم جراحی باز اما شما پین رو فرمودید احتیاج نیست ایشون میخوان پین بزارن آیا درسته من این جراحی انجام بدم آیا باعث کوتاهی مچ پام نمیشه یعنی ایشون درست تشخیص دادن شما این جراحی رو تایید میکنید توسط ایشون جراحی رو انجام بدم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      تصمیم با شماست و صلاحدید با پزشک جراحتون

  • تصویر کاربر هاشم شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 149 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما اقای دکتر فردی ۳۸ ساله هستم چند سالی هست که مبتلا به شست پای کج شده ام ولی الان دیگه درد انگشتم خیلی اذیت میکند و با پوشیدن کفش واقعا اذیتم میکند می خواستم بپرسم ببینم ایا امکان عمل وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۲۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      در صورت درد و ناراحتی می شه عمل کرد

  • تصویر کاربر ارجمندی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 82 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید آقای دکتر بنده 35 ساله هستم چندماهه باکوچکترین پیاده روی 200یا 300متری روی صاق پای چپم درد شدیدی میگیره طوری که یجاهایی به زحمت میتونم به حرکتم ادامه بدم واینکه کمر درد هم به تازگی گرفتم طوری که موقع بلند شدن از زمین نمیتونم کمرم رو سریع صاف کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر ارجمندی دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      پاسخ
    2. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      نیاز به معاینه و بررسی هست . ممکنه درد از کمر منتشر بشه

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 55 مشاهده پرسش
    مچ پام شکسته بود عمل کردم و پین گذاری کردم بعد سه ماه مجدد عمل کردم و یکی از پین هارو درآوردم بعد یه هفته رفتم دکتر گف عفونت داره و بستری شدم امروز رفتم اتاق عمل گفتن بازم چهارشنبه عمل نمونه برداری کردن جوابش فردا میاد
    نمونه برداری از چیه؟؟مگه چه مشکل جدی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      برای تشخیص نوع عفونت و درمان مناسب 

  • تصویر کاربر هستی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 54 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر اقای دکتر ممنون و سپاسگزارم از لطف شما ،من خانمی 50ساله حدودا 77کیلو
    وزن، 7/10/مچ پام از دوجا شکسته،حدود یک
    ماه بعد پامو گچ گرفتن،،الان به امید خدا قرار
    هست 9/22گچ پام باز بشه،،سوالم از خدمت شما،،مچ پام گاهی درد و گاهی ارامه
    امروز مچ پام میسوزه گویی پام بریده شده
    ،گاهی ارام ،وبعضی وقت باین شکله
    نظرشما چیه آقای دکتر ،بعداز بازشدن گچ پام
    چیکار کنم که هرچه سریع تر به شرایط عادی برگردم ،قبلا از زحمات شما خیلی ممنون و سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      فیزیوتراپی به شما کمک زیادی می کنه 

  • تصویر کاربر حارث چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 53 مشاهده پرسش
    سلام و درود!
    اقای دکتر بنده سه هفته قبل در جریان بازی فوتبال به جای توپ ساق پای بازیکن را شوت کردم و پام به شدت آسیب دید و مجبور به ترک بازی شدم، با گذشت این سه هفته ورم پام خوب شده و از دردش کاسته شده اما احساس درد دارم در مفصل شصت پا و رفتم دکتر ایشان گفتند عکس بگیر منم عکس گرفتم امروز به محض دیدن عکس ها گفتند ارتروز داری و باید عمل بشه تا پیشرفت نکنه، اما من قبل اون صدمه اصلا دردی نداشتم و سخت ترین فوتبال هارو انجام میدادم ایا امکانش هست ارتروز داشته باشم و با این ضربه بروز شده باشه؟ عکس ها را براتون ارسال میکنم بی زحمت یک نگاه بندازین و مشاوره بدین که نیاز به عمل داره یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 4 ماه پیش)

      آرتروز ندارین ولی رادیوگرافی ایستاده کف پا باید انجام بدین

درحال دریافت اطلاعات
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۵ فروردین ۰( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    ببخشید من ۲ ماهه انگشت شصت پام شکسته آیا میتونم یواش یواش فوتبال بازی کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری یکشنبه ۱۵ فروردین ۰( 3 سال پیش)

      درود

      لطفا راديوگرافى بفرستيد

    2. تصویر کاربر دکتر رضا نادری یکشنبه ۱۵ فروردین ۰( 3 سال پیش)

      درود

      لطفا راديوگرافى بفرستيد

      و لطفا در اين اوج كرونا فوتبال بازى نكنيد!

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر مدت بهبودی مچ پا چقده ایا میتونم بعد از مدتی فوتبال برم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۲۹ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      بله امكانش هست 

      البته بستگى به شدت صدمه و عناصر آسيب ديده مى تونه شش هفته تا شش ماه طول بكشه كه بتونيد به ورزش برگرديد

  • تصویر کاربر حمید شنبه ۹ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    مچ پام از قوزک بیرونی شکست مفصل جابجا شده وتاندما پاره شده تشخیص دکتر مربوطه بود ‌جراحی کرده چقدر طول میکشه تا به روال عادی برگردم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۹ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      اقلا ٤ ماه

  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۴ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 232 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من چند ما پیش تو فوتبال هر دوتا قوزک پام شکست رفتم دکتر عکس گرفت گچ کرد بعد یه مدتی عکس گرفتم خوب جوش گرفته بعد گچ را باز کردم پام ورم داره بعد تو دویدن لنگ لنگ میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری شنبه ۴ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      شكستگى دو قوزك معمولا جراحى مى خواد

      لطفا راديوگرافى بفرستيد

      با احترام

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 243 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر داخل فوتبال داشتم بدون کفش بازی میکردم دوستم باکفش زد روی پام الان من خیلی درد دارم به حدی که نمیتونم راه برم اما ورم نکرد انگشتم حالا چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      حتما به پزشك مراجعه كنيد

      با احترام

  • تصویر کاربر Ata پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    متاسفانه من حدود ۵ سال پیش تو فوتسال پام پیچ خورد وآسیب دید مچ پام با انجام حرکات اصلاحی و... بعداز مدت طولانی ای خوب شد پام ولیکن الان دوباره بعداز ۵ سال مچ پام بشدت درد داره تزریق prp وفیزیوتراپی و حرکات اصلاحی انجام دادم ولی تاثیری نداشته
    الان پیشنها شما چیه آقای دکتر؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      اول معاينه و بررسى دقيق و بعد با توجه به اين سابقه ، احتمالا جراحى 

  • تصویر کاربر اسماعیل دوشنبه ۱۵ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام قربان من تصادف کردم مچ پام شکسته جفت غوزک هام شکسته و عمل کردم و پین و پیچ و مهره گذاشتم و میخاستم ببینم میتونم فوتبال بازی کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری دوشنبه ۱۵ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      بستگى داره به شدت صدمه اوليه و كيفيت جراحى انجام شده

      امكان بازگشت هست

      با احترام

       

  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 231 مشاهده پرسش
    سلام من ی پسر۱۴ساله هستم و عاشق فوتبال هستم حدود ۴هفته پیش پای من در اثر زمین خوردگی مویی برداشت و ترک خورد خیلی روحیه ام رو باختم و فکر میکنم دیگه نمیتونم فوتبال بازی کنم میشه به من بگید چه کاری انجام دهم
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      لطفا تصاوير واديوگرافى رو ارسال كنيد 

      با احترام

  • تصویر کاربر نبی چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید. من مدت کوتاهیه تو فوتسال نمیتونم مثل سابق شوت یا درست شوت بزنم یجوارایی پای راستم احساس میکنم خسته یا ناتوان شده دکتر چکار کنم؟ 24 سالمه و از 15 سالگی بازی کردم.
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

      بايد حتما معاينه و بررسى دقيق بشين تا مطمئن بشيم مشكل جدى در ميان نباشه

      با احترام

    2. تصویر کاربر نبی سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      دکتر جان چند ماه پیش متخصص رفتم گفت مشکلی نیست؟
    3. تصویر کاربر دکتر رضا نادری چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      درود 

      اگر گفتن مشكلى نيست و شما قانع شدين كه نياز به پيگيرى نداره وگرنه بايد پيگيرى و علت يابى كنيد

      با احترام 

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرامرز جمعه ۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 229 مشاهده پرسش
    موچ پام تو زمین فوتبال شد بازین حریف از بغل خطا زد وقتی این جوری شد خیلی ورم کرده بود الان هدود ۴۰رور میشه ک این جوری شده رفتم دکتور گفت مشکلی نداره عکسم گرفتم فکر کنم رگ پامه
    1. تصویر کاربر فرامرز جمعه ۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      حالا پام هنوزم یکم ورم داره خیلی اذیت میکنه نمیتونم فوتبال بازی کنم من فرامرز رحیمی بازین تیم شهرداری بندر عباس جوان لیگ یک کشور
    2. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      درود

       حتما ام آر آى انجام بدين و براى معاينه مراجعه بفرماييد

      با احترام

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات
تماس با ما

با ما در تماس باشید

آدرس مطب

شریعتی پایین تر از مترو قلهک ساختمان خانه درسا طبقه ۵ واحد ۱۷

ساعات کار مطب

شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹

دکتر نادری