دکتر غلامرضا نادری متخصص ارتوپد

انتشار: 23 مرداد 1395

جراحی صافی کف پا - پرسش ۴۱۷۴

• تصویر کاربر شیرین دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۹( ۱ ماه پیش) کف پای صاف
    سلام سال نو مبارک، مامان اسرا هستم که تیر ۹۸ جراحی اصلاح صافی پا براش انجام دادین فرموده بودین برای برطرف شدن درد پا بعد از اردیبهشت که مطلب ان شالله باز بشه برای برداشتن پروتز بیاییم مطب ،ولی هر روز که میگذره درد پا و به دنبالش لنگش پاش بیشتر میشه گاهی روزه ااز اول صبح درد شروع میشه و تا شب بیشتر میشه درد الان بیشتر از دردهای ناشی از صافی کف پاشه، چی صلاح میدونید با توجه به شرایط الان چکار براش بکنیم خیلی اذیت میشه بیشتر از قبل عمل
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۱۵ فروردین ۹۹( ۱ ماه پیش)

فعلا اگه مشكل گوارشى يا حساسيت دارويى يا فاويسم ندارند از استامينوفن كديين هر شش ساعت و ناپروكسن ٥٠٠ هر دوازده ساعت استفاده كنن با معده پر

با احترام

2. تصویر کاربر شیرین شنبه ۱۶ فروردین ۹۹( ۱ ماه پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر رضا نادری دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۹( ۱ ماه پیش)

توى منزل حتما از دمپايى استفاده كنند و تمرين ايستادن روى پنج رو براى تقويت عضلات ساق انجام بدن و پاشون رو به طور متناوب در ظرف آب گرم و سرد بگذارند

با احترام

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.