پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

درد شانه – پرسش ۴۵۰۷

• تصویر کاربر mahdi سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹( ۳ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۲ آرتروز
    با سلام و وقت بخیر خدمت شما آقای دکتر
    چهار ماه هست که مادرم درد شانه دارد و هر وقت دست راست را میآورد بالا شانش خیلی درد میگیرد و برای پوشیدن لباس و … مشکل دارد و از شانه تا ساعد ورم دارد دکتر ارتوپد هم مراجعه کردن گفتن مشکل از شانه هست ام آر آی شانه هم انجام دادن و گفتن رباط شانه کش آمده بعد چند آمپول تزریق کردن به آرنج و قرص تجویز کردن و گچ گرفتن و گفتن دو هفته بعد بیایید ببینم بهتر میشود یا خیر متاسفانه بهتر نشد به پیش یک متخصص ارتوپد دیگر رفتن دو هفته فیزیوتراپی نوشتن و اصلا بهتر نشد و بدتر هم شد و گفتن به متخصص جراحی مغز و اعصاب مراجه کنید بعد از مراجعه و گرفتن ام آر آی گردن گفتن مشکل از گردن هست و دیسک گردن دارید به مدت سه هفته گردنبند ببندید و بعد مراجعه کنید بعد از سه هفته مراجعه کردیم و بهتر نشد و گفت پیش متخصص طب فیزیکی و توانبخشی مراجعه کنین و نوار عصب بگیرید تا ببینم مشکل از کجاست بعد از گرفتن نوار عصب متخصص توانبخشی گفت که دیسک گردن ندارید خیلی ضعیف هست مشکل از کتف هست متخصصان ارتوپد هم که رفتیم هر کدام یک نظر متفاوت دارند ممنون میشم راهنمایی کنید آقای دکتر.
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹( ۳ سال پیش)

مشكلات شانه و گردن مى تونن هم زمان وجود داشته باشن

با توجه به عدم پاسخ درمانى ممكنه جراحى لازم باشه

اگر تهران هستيد از آقاى دكتر مرتضى نخعى امرودى جراح شانه نوبت بگيريد تا ايشان معاينه و راهنمايى كنن