پرسش از متخصص ارتوپد

به سیستم پرسش و پاسخ آنلاین از دکتر رضا نادری متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی مچ پا خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر ارتوپد مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

جراحی تاندون شصت پای راست – پرسش ۱۵۵۶

• تصویر کاربر مجید شنبه ۲۰ مرداد ۹۷( ۵ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۴۴۴ مچ پا و پا
    سلام.بعد از عمل جراحی پارگی تاندون شصت پای راست برای ترمیم پین کوچکی که در شصتم قرار داده شده بود را گرفتم.پزشک هم دستور فیزیو تراپی داد ولی بعد از هفت جلسه فیزیو تراپی و تحمل درد بسیار زیاد به منطور پایین اوردن شصت پایم تا کنون هیچ نتیجه ای نکرفتم ینی شصتم هیچ مقدار به سمت پایین خم نمیشود.ولی چند جلسه قبل فیزیوتراپ بند اول انگشتم را چنان به سمت پایین کشید که صدای محکمی داد و درد بسیاری داشت و الانم دارد ولی بند اول کمی ب سمت پایین حرکت میکند. به نطر شما چرا کل شصتم به سمت پایین حرکت نمیکند
    1. تصویر کاربر دکتر رضا نادری جمعه ۱۹ مرداد ۹۷( ۵ سال پیش)